EIGEN SERVICEDIENST
SNELLE LEVERING
GRATIS VERZENDING VANAF 99 EURO
0 item(s) - € 0,00
Subtotaal : € 0,00

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelmandje.

Items toevoegen

Veelgestelde vragen

 

Bestellen

Hoe bestel ik iets bij Machinepunt?

Dit gebeurt in 3 eenvoudige stappen:

1. Plaats een artikel in je winkelwagentje en ga naar je winkelmandje.
2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan je adres, leveringsmethode...
3. Rond af door te betalen. Dit kan je doen met Bancontact, iDeal, Maestro, Mastercard of Visa. 

Handige tips:

Als je geen account hebt, dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken, zo behoudt u een duidelijk overzicht van uw bestellingen. Bestellen wordt zo ook makkelijker.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Neem dan contact met ons op via info@machinepunt.be of 011/68.44.10. 

 
 
 
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd is zeer belangrijk. Daarom zie je, nog voordat je iets bestelt, wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die op voorraad zijn, heb je meestal na drie dagen in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
Wij en onze partners doen er alles aan om de beloofde na te komen. Wanneer dit niet lukt, brengen we je meteen op de hoogte. Houd je status in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?

Geen paniek, we kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je persoonlijk account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact met ons opnemen via info@machinepunt.be. 

 
 
Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?

Nee, dit is niet mogelijk. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan je deze wel annuleren. 

 
Is mijn bestelling gelukt?

Indien de bestelling in je account staat, is je bestelling gelukt. Je krijgt ook een bevestiging toegestuurd via jouw e-mail. Geen e-mail ontvangen? Check dan zeker je ongewenste e-mails. 

 
 

Verzending

Tarieven

Deze verschilt naargelang het aankoopbedrag van uw product. De verzendkosten worden weergeven bij het product. 

 
 
 
Wanneer wordt iets gratis bezorgd?

Vanaf een aankoopbedrag van €250 incl. BTW wordt iets gratis bezorgd. 

 

Retourneringen

Voorwaarden retourneren

Zie algemene voorwaarden

Hoe retourneer ik een artikel?

Bij een retournering, gelieve dit terug te sturen naar het volgende adres: Dekkenstraat 89, 3800 Zepperen, België. Vergeet zeker niet een dublicaat van de factuur toe te voegen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

Zodra wij uw retournering goed hebben ontvangen, wordt er een terugbetaling uitgevoerd. Dit kan tot 7 dagen duren. 

 

Garantie

Welke garantie bieden wij?

Onze garantie is beperkt tot hetgeen in de toepasselijke wetgeving wordt opgelegd of tot de garantie die door onze toeleveranciers of verzekering wordt gegeven. Wij dragen geen aansprakelijk voor gevolgschade.

 
 
 

Schade

Wat te doen bij schade?

Onzichtbare schade of gebreken dienen gemeld te worden binnen de 24 uur na de ontdekking. Dit via info@machinepunt.be. 

 
 


Vraag niet beantwoord? Contacteer ons via info@machinepunt.be of 011/68.44.10